Søg
Menu

Du er her: Introduktion Alt om købet Returnerer og klager

Klage

Ankom varerne, og der er noget galt? Kontakt os via e-mail på info@artalo.dk så hurtigt som muligt for at finde en løsning.

Hvordan man korrekt reklamerer for varer

Skriv os en e-mail

Skriv os en e-mail

Hvis der er noget galt, skal du skrive os en e-mail så hurtigt som muligt.
Beskrivelse af problemet

Beskrivelse af problemet

Beskriv detaljeret problemet med spejlet. Vedhæft om nødvendigt foto-dokumentation.
Forvent vores svar

Forvent vores svar

Forvent vores e-mail eller telefonrespons senest den anden dag.
Løsning af en klage eksternt eller ved at sende varerne

Løsning af en klage eksternt eller ved at sende varerne

Hvis varerne skal sendes tilbage, er det nødvendigt at omhyggeligt indpakke spejlet i emballagen, så det ikke skader under transport. Sæt klageprotokollen til forsendelsen.

Klage

Hvordan man laver en klage?

Alle produkter gennemgår en udgangsinspektion, og det er vigtigt for os at sende dig et absolut fejlfrit produkt. Hvis du stadig finder, at der er noget galt med spejlet efter levering, så kontakt os så hurtigt som muligt via e-mail på info@artalo.dk og beskriv problemet. Du kan forvente et svar senest den anden dag fra os.

Hvad skal sendes med de påståede varer?

Enhver mulig problem skal først kommunikeres via e-mail til info@artalo.dk. Beskriv problemet med produktet i detaljer, skriv også dit ordre- eller fakturanummer og så vil vi kontakte dig næste dag.

Op