Søg
Menu

Du er her: Introduktion Alt om købet Returnerer og klager

Klage

Ankom varerne, og der er noget galt? Kontakt os via e-mail på info@artalo.dk så hurtigt som muligt for at finde en løsning.

Hvordan man korrekt reklamerer for varer

Skriv os en e-mail

Skriv os en e-mail

Hvis der er noget galt, skal du skrive os en e-mail så hurtigt som muligt.
Beskrivelse af problemet

Beskrivelse af problemet

Beskriv detaljeret problemet med spejlet. Vedhæft om nødvendigt foto-dokumentation.
Forvent vores svar

Forvent vores svar

Forvent vores e-mail eller telefonrespons senest den anden dag.
Løsning af en klage eksternt eller ved at sende varerne

Løsning af en klage eksternt eller ved at sende varerne

Hvis varerne skal sendes tilbage, er det nødvendigt at omhyggeligt indpakke spejlet i emballagen, så det ikke skader under transport. Sæt klageprotokollen til forsendelsen.
Op